Výhradní distributor SEDUCANTO 0 Kč

POO-POURRI - toaletní revoluce!

Pár stříknutí před a žádný zápach po.

Poo-Pourri je směs esenciálních olejů, které eliminují veškerý záchodový odér. Poo-Pourri není chemický sprej, který jen maskuje pachy. Z aromaterapeutických principů plyne, že pár vstřiků do mísy před vykonáním potřeby vytvoří olejovou vrstvu, která zabrání šíření veškerých zápachů. Produkt neobsahuje žádné tvrdé chemikálie.

Jak Poo-Pourri funguje?

Jednoduše nastříkejte Poo-Pourri do mísy, čím se na hladině vytvoří vrstva esenciálních olejů, která zabraňuje šíření veškerých zápachů a Vy tak po sobě zanecháte vůni rozkvetlé louky. Poo-Pourri nepřekrývá zápach, ale zamezuje jeho vzniku přímo u zdroje.

Zanechte po sobě na party, v práci, ve škole, na rodinné oslavě či u svého přítele vůni citrusů, bílých květů nebo ovoce.

Ve světě se Poo-Pourri prodalo již přes 4 miliony balení. Na Amazonu má produkt přes 1000 recenzí s celkovým hodnocením 4,8 z 5 hvězd.

V nabídce je kromě základní unisex citrusové vůně Poo-Pourri Original také květinová Deja Poo, ovocná No. 2 nebo svěží a mužná Royal Flush - vhodná i pro Vašeho partnera.

Poo-Pourri - historie značky

Zakladatelkou značky Poo-Pourri je Suzy Batiz z Texasu. Businessu se věnuje od roku 2006, poté, co opustila několik zaměstnání, která byla skvělá, ale ničím ji nenaplňovala.
Nápad na vytvoření spreje, který by eliminoval záchodové pachy hned u zdroje, vznikl přímo v rodině - Suzy má manžela a dva syny, takže toto téma bylo doma na denním pořádku…V roce 2006 začala testovat směs esenciálních olejů dle vlastní receptury, kterou postupně upravovala a vylepšovala. O rok později byla s výsledkem konečně spokojena. Povedlo se jí neskutečné - proměnila toto tabuizované téma ve zlatý důl. Během prvního roku Suzy vydělala svůj první milion. V současné době firma vykazuje téměř 20 milionový roční obrat.

První prodeje se uskutečnily v květnu roku 2007 a již od následujícího měsíce bylo jasné, že se bude jednat o skvělý byznys. Za úspěchem značky stojí mimo jiné silný marketing, především legendární video „Girls Don´t Poop“, ve kterém sladké skotské děvče (Bethany Woodruff) přestrojené za Britku nadšeně hovoří o kakání a všem s tím spojeným. V současné době má video na youtube přes 27 milionů zhlédnutí.

Ve Spojených státech je Poo-Pourri k dostání jak v e-shopu, tak ve více než 8000 kamenných obchodech. Produkt je v prodeji také v Japonsku, Singapuru a Jižní Americe a pomalu si razí cestu i na evropský trh.

Z většiny kupujících se stanou stálí zákazníci, kteří chtějí mít Poo-Pourri vždy doma a rádi ho také kupují svým přátelům jako originální dárek.

Poo-Pourri je k dostání v mnoha variantách vůní - dámské, pánské i unisex, firma postupně přidala do portfolia také krémy na ruce, spreje do bot, na zvířata a ústní spreje, aby zákazníci mohli mít „kontrolu nad všemi možnými pachy“. Na evropský trh budou tyto doplňkové produkty uváděny postupně.